2010. március 20., szombat

AMINTIRI...1

NICIUN PERSONAJ SI NICIUN EVENIMENT DESCRIS,NU ESTE RODUL IMAGINATIEI SI IN ACEST FEL ,SE POATE ASEMANA CU PERSOANE IN VIATA SI INTAMPLARI PETRECUTE...
Sz.T
- 1 -
Era in ziua de 21 iulie,a anilor ~50,intr-o dupa amiaza de vara,cand Soarele dogorator de pe cer,isi trimitea razele sale ucigatoare ca niste suliti;pe undeva in Campia Erului,se nastea un suflet plapand.Parintii erau la secerisul graului,cand deodata in tacerea dupa amiezii,printre lanurile aurii,care unduiau in adierea vantului,s-a auzit un tipat de copil,care a insemnat venirea mea pe lume.
Pe vremea aceea,copii nu se nasteau in spitale,cum se intampla in zilele noastre.Parintii au fost foarte bucurosi de nasterea mea,mi-a ramas doar locul trei,alaturi de o sora si un frate.Ai mei pe undeva au dorit o fetita,si atunci am sosit eu ,cu urlete si tipete si le-am incurcat toate socotelile lor;dar aceasta nu le-a impiedicat sa ma creasca in primii ani ai vietii,ca pe o fetita.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése